Tuesday, February 7, 2012

some bad day !



what to do , apa aku nak wat , otoke ? Ya Allah bantu lah hamba mu ini !

ni lah words akan aku ucapkan setiap kali aku ada masalah negara. semalam , aku hadapi hari yang paling myedihkan plus menyukarkan . hanya aku je yang tahu , hati aku berat , berperang dgn minda and perasaan aku sendiri . diselangi dengan amarah manusia yang mengajar aku erti kehidupan dan mematangkan akal fikiran . wow! hanya Allah je yang menemani aku ketika itu , hari ni , stelah pulang kerumah , hati ku kembali menjadi sayu dan bertambah terluka dengan kekesalan kehidupan ku yang lampau dan sekarang . apakah aku akan terus begini , mencetek pemikiran dan membatasi minda matangku yang ingin terus mendewasakan ku . hati ku yang terluka dengan seseorang yang pernah menjadi pelangi dalam hatiku , semakin jauh dengan kehidupan barunya sehingga menjadi seorang yang aku sudah tidak kenal . die berkawan dgn org yang tidak begitu sahih dan bergaul di luar batas ya , adakah Allah akan menemukan aku dengannya semula, aku tidak tahu , aku tidak tahu apa yang dia sudah alami , tapi aku berhak tahu apa yg pernah terjadi . die berubah. aku tetap sme . tadi , aku teringat die kembali , 2 hari yang lps pun begitu , aku masih keliru dgn perasaan aku sendiri , namun apa yang aku mampu lakukan . aku dipertemukan dengan manusia yang memahami dan sedia mendengar masalah aku,namun aku tetap tidak berubah masih sama .

aku inginkan kerja . aku jeles nak mati ! siapa yang da ad kerja. especially , kawan2 yang rapat ngan aku , itu mmg aku ta nafikan . sememangya aku mmg sgt sgt sgt perlukan duit skrg ni . then , aku hope sgt agar aku boleh jumpa die utk selesai kan sume mslh . plus, asal la die bubah habis !

Ya Allah aku serahkan segalanya kepada-Mu.

No comments:

Post a Comment