Tuesday, February 21, 2012

hari hari kerja .lalala , gila dgn kerja . haha


Nak mula kan mukadimah , aku dah pon , rasmi ye , hilang kerja .
jeng jeng jeng !


ap nak wat an , da nsib badan .
eh eh , bkn hilang kerja sbg cashier guardian ,
but kerja melepak 2 bulan setgh di rumah .
aku mmg agak liat utk bangun awl ,
aku kene ikut mak n ayah aku prgi kerja , so tiap2 hari bgun pkol 6.30 ,
kerja start pkol 9 .
fuh ! ta ckp tido aku dibuat ye .

jln2 kat kl , sgt menakut kan . hari ni aku da kne kacau 2 kali dah .
adoyai ! mslh ye , nk wt cmn . cekalkan hati je la.
aku da kerja 4 hari , firs day jd cashier , takot ! ,
second day, ok ok . third day . esk la ! hr isnin aku ta jd cashier sbb bz . eh ta lah , aku pg ambil stok n blaja top 50 .

aku nak cite byk lg . tp malas . sires aku penat .
-bersambung-

No comments:

Post a Comment