Wednesday, February 22, 2012

Makan Gaji buta !


Aku sebenarye ta nak la ,
for sure ta nak makan gaji buta an , tp klo da ta dk keje tu ap ly wat an , berjoli la . haha , tempat keje aku mmg ta ramai org ,
mmg skit la costumer , tp itu yg aku nak! terbaik ! kalau ramai ,
mmg sme org yg dtg tu kene ckp hai welcome , aku ske sbnr ye ,
syum2 n gedik2 kan disitu , ble approach costumer dn mke comel rse cam ly jd gedik lak . auw ! ( terkejut mak nyah )
haha , tp klo ad costumer yang minta brg2 pelik2 mmg bengang la .

al kisah ye , hari tu , aku layan ad pakcik cina tu , ksian aku tgk, aku g la approach pakcik ni gn senyuman yg pnoh gn keikhlasan dijiwa raga ni an , then , die ty aku , "ad nampak jenama KY ta " aku pn pelik bin ajaib la , jenama ap tu , jenama apo lak tu , bunyi nya cam bunyi cm cap myak urut lak . last pakcik tu kte "die cam gel2" . aku pon pelik lak , ta pona plak eden tgk ubat myak jeli2 ni . adoyai , last2 aku ty . kak yani ( one of the akak gadis dkt guardian yg da lme berkhidmat) . akak tu pn cm pelik . tp die cm igt stu je barang jenama KY kt stu ,
dan dgn mke yg teramat terkejut dan tergamam  . rupa ya  ' jenema kondom jeli' . alamak ai , mano la eden nk tau , bondo cmt ujud . ado ma ai !kan da klua bhso sobona eden ni . tp mmg la , cina planggan yg byk bli kondom , adoyai , ble aku jd cashier ni , rse cm bersubahat lak membenarkan pembelian kndom ni , rse geli plus sebasalah lak . apo lak tujuan yg digunokan nt . bedoso eden mnolong yo . adoyai.nak wat cmn . nme kondom2 ni mmg polik eden dgr. adoyai. mse mulo2 keje . mmg eden tatw pn. bnd ni da la msk dlm top50 . soeden tiap2 hari kiro . ni yg eden lmah ni ble kira kondom , nme pleasuremax la , together la , close fit la . pejedah la ni . ara gelak kan aku ooh . ble aku ty bnd ni . sumpa mmg au tatw pn ni mle2  kndom . nyesal lak ty .

then , hr ni aku nk admit stu perkara aku ta ske berhimpit gn cina kt monorail or lrt . bkn apo ,jd cam tadi , cina ni mara , aku cam tolak die . dah , terang lagi bersuluh , org yang besa2 nk msok pintu monorail tu yg tolak , aku ni cme mgsa keadaan je . tergolek2 cam nagka busuk kt dlm monorail tu . cina ni lak , ly lak da mara aku sandar bahu aku lak .ni ad yang nak kene bau gilis gan ketiak mak enon ni , da la aku ckp sori kt die td . die ly wt cmt lg . adoyai ! . penumpang cine mst nk cpt , melayu pon , tp dorg ta pna wt hal lagi la ngan aku , ta pek la .klo ad , mmg da tertulis la kt blog gadis muda jelita ni an . ( alamak bkn angkat bakul sndr da ni, jiran2 pn da  terangkat lak ) sori to say la .. hee.

hari ni , mmg ta pnt sgt keje , cos costumer ta ramai , n aku jd cashier yg ta wt shot . fuh , lego la skt ! ta sba hri jumat , nk cuti , hee . td ad org ikot aku g tandas . fuh , dr hari tu lagi ad budak ni . asyk ckp hai n yum kat aku mse nk blk keje n g tandas . adoyai . mamat ni keje kt kedai baju. tp smpai skang aku tatw nme die . tp ta pk, aku bkn nk cri b.f tp cri duet . hee .

next topik ! aku jumpa BESTIE AKU HARI NI ! mse aku pg nek lrt kt hang tuah , aku mle la nk baca novel baru ni . novel budak2 je pon . haha . tgh khusyuk2 baca . izzati mohzan yg bertambah jelita tu cubit aku gn penagan tangan de . dah lme aku ta kene cubit gan tgn ketem bdk pompuan ni . klo kt asrama dlu mmg aku wajib kene cubit gn die . fuh ! cubitan minah nogori ni . mmg ta dk banding ye . pna tgn aku BIRU ! kene cubit gan tgn die. die cubit pelan je . tp bisa je , smgu bru ly baik . peh ! thenaku pon ap la . bergurau n bertampar la ngan die . aku excited gile jmp die . da lme ta lpak gn die . klo dlu . tiap2 hr mgadap mke die je .haha . then , die ajk aku sarapan kt warung mamak esk . haha . kene bgn awl la sek gamat ye . adoyai , kelemahan puteri beradu cm aku ni la . haha . then , die cte psl bf bru die , yg agk perfect . haha . aku tumpang bahagia ble die jmp lelaki yg sgt memahami . then , ad abg yg stu keje gn zati ni , asyk myampuk perbualan ktorang je . aku bru nk ty mcm2 kt zati ni . tp abg ni cm myibok je . siap kte nk join ktorg breakfast lg . adoyai abg , klo nk yt pon lain time ta ly ke . ly la , die ty zati psl bf baru die . ty zati , lunch gn spe smlm . ske at die la . adoyai ! ( lemah mak cmn ) . harap esk aku lyborak gnzati tanpa gangguan lg .

mak aku bru belikan rabbit yg terlampau terpaling size maximum lah comel . aku pgl rabit2 ni , olen n tukelat! haha . i dont know why i love tht name . hee . comel sgt . rse nk pelok  smpai bwk tdo n dlm mimpi aku je skl . hehe .
aku akn lta gamba rabbit ni . tgk la !

ni oleyn ! ad org yg rekemen kan nme ni , hee  ,thnks mi , ni bkn patong au . mmg pure rabbit . sgt comel . die jinak , die tacm tukelat , yg lbh agrasive . hee. bibibi ,syg oleyn . muah .







-report by cashier hot n lentok sbb sll tdo mse break-

No comments:

Post a Comment