Thursday, February 23, 2012

kucar kacir


today , berbolak balik jiwa aku ni.
mle mse keje cm semangat la an , cos bestie aku zati blanja makan ,
tbe lps break mse keje , aku wt shot rm4.85 sen . peh!
terus bubah perasaan aku ni . jd cm serba ta kene.
aku ad kelemahan dlm kira duet . klam kbot ! aduyai ,
wlaupun supervisor aku mara terok kt aku,
tp aku ta slhkan die ,
cos mmg salah aku . ta reti kire duit .
die da annoying sgt , die g mara kak shai . sian kak shai , sori beribu maaf kak shai . sy akn cbe yg terbaik lps ni . utk lbh berhati hati . hee .

aku ta dpt nafikan , aku sgt takut gn abg azmi ni , cra die ckp n arah pekerja agak kasar . tp akutau die baik , cos lps die mara aku ,
die cam sebersalah au . die siap ckp " jangan la smpai berhenti lps kene mara td " aduyai , aku dpt nmpak , die cm ta selesa lps da mara aku . so aku pn minta maaf la. haha . au sdey bkn sbb aku shot , tp aku sedey sbb aku ta ly nk congak dlm mgira . lembap otak aku ni . tp klo ad kalkulator and formula ad math , laju lak aku selesai kan .
baru aku sedar aku ni , lbh pd teori berbanding praktikal . ta pk la ,
lps ni aku akn lbh berhati2 . aku da jd cashier 4 kali da dlm 6 hari. peh ! tp still ta pndai wt float . ado mak ai . apo nk jadi la aku ni . aku lbh ske belajar dr keje . aku ta tera la dlm pkejean . sob sob sob . hope saturday will be more better .amin .

No comments:

Post a Comment