Monday, March 26, 2012

I ' M JUST A NORMAL TEENAGE GIRL !

ta dok apo la , tenson mak ! . terdah la !


LIKE seriously , sejak kebelakangan ni aku cam tenson gile ( tenson mak) ,
 mak ayah aku ta hbs2 sruh isi borang tu , borang tu , mara ta bg biasiswa dah la . jpa da ta bg biasiswa penuh la . bt essay la . aku da lme ta bkk buku cmne , nak wat essay power2 ? membe seseri ta dk nk tlg aku wt essay ni dah . adoyai . a few days ni , byk sgt keje . 

nak kene pike masa depan la . 
hala tuju hidup la. 
improve english la .
keje banyak la .
ish , malas nk pike . 
bile cuti rse cam nk tdo je . tanak wt ap2 essay .
nk drive! jlan2 kt kl .
adoyai ! tolong la romeo malay bawak aku jalan2 kl .
hari ni aku tgk stu trailer ni . like seriously , aku ta peduli , aku nk tgk sgt cte ni 8 april ni , aku nak g tgk . tgk sorang2 pn ta pk .

cite ni so sweet . aku ske gile trailer .
ko ta layak la tgk cte cmn ! 
apahal lak?
ko bkn ye ad pakwe pn . eh eh , ske ati aku la ! 

rrr , ta ske ayat tu klua . aku tgk gn rabit aku la . or barney , hahah . puteri kamaliah ni mmg ske beranagan . still hoping to find someone who could love her the way she is .
heee , every woman would dream to have it .

sejak keje ni mmg life aku sbok gn keje  sbok wt lawak . haha .
ta dk mse nk enjoy cm teenage lain .. 
.. da lme ta shopping ..
da lme ta dating 
da lme ta tgk wayang . 
even da byk request ajak ajakan kua . tapi sbb keje terpaksa tolak . kumapta !

aku ta pduli , cti mgu dpn i nak tgk wayang , sorang pn tapk , then nk shooppping ! hee,


tataw np aku nk senaraikan bnd yg pernah jd the best dlm hidup aku !

report card puteri kamaliah yang gediks !
1- damai perdana high school - joking n laughing  wit tipa , dila sara zati ,wani , naza , najwa , qila , asyila n miza. 
- dating and fall in love

2 - seseri high school - main kejar2 ngan bdk 2 dorm . 
- of cos FASION DISASTER 
- baca ysasin n wat jemaah beramai2
- menjerit dlm kelas 
- crazy thing when boys is not there !

3- guardian employee - laughing and making jokes of tourist 
- talking about people.
- gedik2 depan guardian . haha .
- usha mamat hensem n artis2 yang dtang !
- syum2 kambing ngan customer 
-pegang duit !
- test make up . fuh ! cctv , jgn kantoi !



 -report by doc lia yang ingin selamatkan nyawa manusia- 
:')


No comments:

Post a Comment